torsdag 8 december 2011

Min Önskelista !

Ett år till har snart gått ... Sjukt vad tiden går fort när man har roligt :)

Jag och Sebastian har blivit med Ipad.
En 2:a. Vit. Wifi+3g. Hur har vi kunnat leva utan den ? Så mysigt. Man kan streama allt från datorn och kolla på var som helst i huset.

Har ni skrivit någon önskelista ?
Det har inte jag. Så jag får väl göra det nu då... Det är nämligen en av mina stora talanger . Att önska mig saker...

1. Världsfred (såklart, som en äkta miss universum)

2. Michael Kors Iphone wallet - phyton print

3. Apple Ipad camera connection kit

4. Victorias secret- The afterhour satin pajama pink/white strip

5. Savita Kängor 857-9750, Dark Brown

6. Iphone- vantar :)

7. Isstjärna från coolstuff.se

8. Rock By Sweden Åsitas - Halsband kors vit

9. Ikea Ofelia pläd ljusgrå 2 st ( annars blir de alltid krig )

10. Ikea Ofelia blad kudde 3st

Jag kan fortsätta huuuur länge som helst :)

Hoppas ni också fått lite inspiration... Har förstått att många blir sämre på att önska sig saker ju äldre man blir. Jag har då inte märkt av det... Och tomten... Jag önskar mig nya pjäxor också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar