onsdag 1 februari 2012

Apati

Jag vet att jag har massor att göra nu innan vi åker. Ändå sitter jag här framför tv:en och stirrar apatiskt framför mig... Äh... Är ju ledig hela lördagen så...

Jag är fullt övertygad om att vi kommer glömma något. Men jag försöker intala mig att har jag pass och plånbok klarar jag allt. Jag kom på att om jag lägger passet i ytterfacket på resväskan... Jag KAN ju inte glömma resväskan hemma... Eller? Nej... Är det någon som gjort det?!?

Jag försöker gå igenom i mitt huvud vad man behöver ha med sig när man åker till Thailand.
Förutom kläder, skor, "fixar"-grejer, solskyddscreme (50 såklart Susanne ;) ), after-sun, ipod,ipad,iphone,boom-box, resorb, postafen. ?

Behöver man omvandlare till eluttagen? Behöver man medicin för mage eller bättre att köpa där? Blir man lätt förkyld av AC:en på hotellrummet?

Lite hjälp här nu taack. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar