fredag 17 februari 2012

Divers Inn

Vääärldens bästa restaurang.

Nu vågar vi inte gå någon annan stans för vi är så rädda att bli besvikna. Haha.

Idag har vi haft vår allra första pooldag på hela semestern. Jag har till och med hunnit läsa lite i min bok. Efter dykningen i onsdags och ett himla farande mellan Ko Hong-Poda-Chicken Island- Railey- Phrahnang igår behövdes det verkligen. Speciellt eftersom jag måste käka postafen så fort jag ska ut på en båt för att slipp bli sjösjuk. Tabletterna gör mig så jävla dåsig frammåt eftermiddagen.

Morgondagen drar åt lite olika håll. Får se vad det blir för spännande . Nu måste jag koncentrera mig på mitt vin och mitt underbara resesällskap. :)

Kram på er !

1 kommentar:

  1. Hej Anna! Ser ut som ni har de ljuvligt på semestern! Härligt! :)
    Jag har en fråga gällande ditt yrke. De är om du fixar bröllopsfrisyrer? Eventuellt med löshår med form av clips? I så fall skulle jag vilja boka en tid hos dig inför mitt bröllop! :) vore roligt om en gammal klasskompis låg bakom frisyren ;) De är i så fall datumet 7 juli nu i sommar. Kan ju hända din semester är då, så får boka någon annan isf. Men lika bra att höra efter. Man bokar väl kanske tidigare och checkar av hur man vill ha frisyren och testar också kan jag tro. Du får gärna svara till min mejl frida@rajraj.se :) kramar

    SvaraRadera