tisdag 7 februari 2012

Sleeping beauty


Ligger just nu i skuggan i soffan på våran terass med poolen en meter från mig. Sedan vi kom hit igår kväll har vi badat tre gånger. Heelt underbart. När vi kom hit igår gick jag på överskotts energi. Var framme vid 19.30 lokal tid, in med väskor för att sticka och äta med Pelle och Lena. Efter det tog vi en drink på stranden med dem och min faster och hennes man. Supermysigt men helt plötsligt slog tröttheten till och vi kom nog i säng vid 24.

Sov till 07.30. Morgon dopp. Frukost. Klockan är nu 10 för oss och jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Så jag stannar här i min soffa. :) En stund till iallafall. Efter frukosten gick vi på promenad runt hotell-området och ner en bit på stranden. Allt är så vackert här. Frukost-buffén serveras på en restaurang som är HÖGT belägen uppe på klippan som vårt hotell ligger på . Vi kommer bygga lårmuskler på semestern . Hihi. Utsikten över Andaman- havet var otrolig. Jösses vilket spretigt inlägg det blev. Ingen ordning på nått men de är för att jag är så trött så ögonen går i kors... Sleeping beauty ska vila lite nu tror jag :)

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar