måndag 27 augusti 2012

1920

Jag och S måste vara bäst i distriktet på att sluka tv-serier. Har just klippt 15 avsnitt Downton Abbey på 1 vecka. Och nu ligger det till så här..

Jag har bestämt mig för att dra mig tillbaka från den moderna världen. Jag tänkte installera mig i Hellidens stall (som blir mitt för ynka 5 Mille) och återskapa dess forna glans från 1900-talets gryning. Och nej, den skotska heltäckningsmattan kommer INTE att finnas kvar. (Tyvärr pappa, jag antar att du gillade den, sorry. Du kan få den om du vill men jag tror inte mamma blir så glad då)

Jag tänker enbart klä mig i långklänning och ofta hatt. Jag tänker sträcka mig så pass långt att jag till och med kommer slopa det svenska
Språket and will completely switch to the beautiful british languages. Pleas feel welcome to visit me. Make sure to dress up to date (1920) and ALWAYS remember to address me as Lady Helliden. Otherwise you will be drinking your tea with the servants. understod?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar