måndag 12 mars 2012

Oh yeah

Brorsan satsar stenhårt på fotbollskarriären den kommande säsongen. :)

Och jag lovar Big Brother. IÅR ska jag komma på matcherna. En iallafall. Bara jag får se några mål!

Nej, allvarligt talat. Jag är grymt imponerad av min bror, och alla andra som utövar någon form av sport eller hobby, som lägger ner så otroligt mycket tid. Inte bara när det gäller träningar och matcher utan även all tid och energi som går ut runt om. Keep up the good work.

Och framför allt en stor applåd till alla outstanding föräldrar som följer sina barn från idrottshall till fotbollsplan till hockey isen och vidare till ridhuset. Varje helg ser jag på Facebook mammor och pappor som checkar in på olika ställen utspridda över Sverige. Och dom är lyckliga. Lyckliga att sitta i just den idrottshallen i just det hörnet av landet och se sina barn ha roligt! Just en sådan mamma vill jag bli. Tack fina människor för att ni är så bra förebilder! <3

Just nu är det ju så att jag är aaalldelles för trött för att sitta i en idrottshall en hel helg så jag är glad att jag inte har några barn i just den åldern då dem ska hålla på med sju hobbys samtidigt. Ehh.. Jo det är ju så att jag inte har barn alls nu alltså. Men jag troor att när den stunden är kommen, för alla dessa sju hobbys. Då kickar det nog in en hemlig kraft med energi.eller?! Visst gör det?! Snälla säg att det göör?!

Ikväll hade jag tagit hem en stoor påse med grejer från jobbet för att älskade S skulle färga mitt hår. När jag kommer hem hittar jag S utslagen, sovandes i soffan... Han var jättedålig. Och jag ser hemskt ut. Jenny vill att jag ska fortsätta vara blond. Hon skrev att jag skulle se det som ett tecken på att jag inte borde färga håret. Hmm... Jag tror jag sover på saken.. Kanske skulle dra till med en lugg igen också. Ser man ut som 19 igen då tror ni?!

Godnatt med er.

P.S Fönsterputsarn kommer på redan på Måndag. Gud vad bra vi kommer se ut genom våra fönster då. Kanske ända över till grannen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar