tisdag 20 mars 2012

The walking dead


Har just kollat sista avsnittet av "The walking dead" säsong 2...

Vi sitter just nu och i soffan och lipar en skvätt... Bara för att vi inte kommer få se några människor bli uppätna av Zombisar, bara för att jag inte får skrika åt pucko-barnet i serien som HELA tiden går ifrån sina föräldrar och nästan blir uppäten, bara för att Dennis inte behöver gömma sig bakom kudden, bara för att Sebastian inte får jubla varje gång någon tar upp ett hagelgevär och skjuter 7 Zombisar i skallen på raken... PÅ 6 HELA MÅNADER... Och just DÄR insåg vi att vi, liksom många många andra människor i världen, är ganska sjuka .. Som finner denna serien underhållande. Hmm..

Det är en Himla tur att True Blood börjar snart igen. Så vi kan få se lite vampyrer suga blod och varulvar döda vampyrer och människor förvandlas till älvor. Så vi får vår lilla dos av galenskap. :)

Förra veckan fick jag ett Wii av min älskade S. Bara helt plötsligt. Oväntat. Jag har pratat ganska länge om att jag vill ha det. Och helt plötsligt stod han där i hallen med en påse från elgiganten.

Jag uppskattar alltid när jag får saker men när det inte är födelsedag, jul, årsdag, alla hjärtans dag eller liknande uppskattar jag det ännu mer :) när det kommer så oväntat. Man blir så överraskad.

I lördags var vi på Labbås-revyn. Sjukt roliga och duktiga är dom. Sen blev det en sen kväll på Hotellet. :) vääldigt trevligt.

Upp tidigt och iväg till Ikea. Emma körde släpkärra för första gången i sitt liv och hon löste det UTMÄRKT. :) 5 timmar på Ikea och Myyycket möbler blev det till Emma. Själv köpte jag lite nytt till vardagsrummet. Nytt sofföverdrag ( vitt), nya gardiner, stolsöverdrag, dukar, kuddöverdrag ljus, ljusstakar och lite annat smått och gott. Under tiden som jag jobbade på Lördagen och även Söndagen när vi var hemma har S snickrat på vårt lilla projekt här hemma. Han är så fantastiskt duktig när han väl är in the right mood. :) Jag blir så imponerad över honom. Nu är det bara lite färg och piffipiff kvar innan ni för se vad han pysslat med. :)

På fredag åker vi ÄNTLIGEN till Göteborg för att träffa Älsklings-Moster-Lotta och Mikael. Som jag längtar. :) myyyyys!!!!

Nu ska vi sluta lipa här och spela lite Super mario. Jag tror de står +3 på förpackningen. Passar mig utmärkt :). Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar