onsdag 14 september 2011

För 20 minuter sedan gick jag upp för trappan här hemma i mitt hus för att byta om från
arbetskläder till "hemma" kläder (läs Onepiece, alternativt mjukisbyxor och luvtröja den här gången).
Precis när jag började gå uppför funderade jag på vad , VAD, ska jag skriva i mitt premiärinlägg
på min alldeles nya och första blogg.

Det andra som far genom mitt huvud när jag kommit halvvägs uppför trappan är " Anna, du måste sluta klä på och av dig samtidigt som du går i trappan" . Detta har jag övat på ett tag.utan någon större framgång. Vilken frisk människa går upp eller ner för en trappa varje morgon och kväll med en tröja över huvudet? Nej jag har ingen dödslängtan. Jag har bara lite för bråttom. Lite för lite tid för att gå upp för trappan först för att sedan dra tröjan över huvudet. Men jag övar vidare. (mamma, jag går väldigt långsamt och försiktigt i trappan när jag har tröjan över huvudet , jag lovar)


Så, mitt premiärinlägg handlade alltså om... Att jag har bråttom.. Eller?
Jag vet ärligt talat inte själv just nu vad den här bloggen kommer handla om i framtiden.
Det enda jag vet är att jag vill skriva. Just nu. Om en vecka också hoppas jag.

Här är vår fina trappa. Tänk er mig springande där upp och ner, ner och upp med en tröja över huvudet.
Ja, då har ni fått ta del av en liten bit av min vardag.

Vi ses !

1 kommentar: