måndag 23 april 2012

Mer lyckad..

Mer lyckad Måndag får man leta efter.
Inledde med Julius-mackor till frukost med S. Skön arbetsdag som avslutades med att första behandlingen på en brunette som (som dessutom varit rödhårig) ska bli blondin blev över alla förväntningar. Alltid knivigt när håret har flera olika ljushetslägen och man inte riktigt vet vad som finns under. Färgen blev peeeerfekt. Jag avgudar Schwarzkopfs BlondMe blondering! Helt enkelt bäst!

Vidare hem till ett välfyllt kylskåp när S vart och handlat. På med mjukisar och ner i soffan med en bok medans S fixade käk. Kaffet åkte på och Emma kom. Sen Elisabeth. Sen Jenny. Och jösses så härligt de är när vi träffas alla fyra. Spontan besök är mysigt!

När tjejerna åkt fixade jag en kopp te och hamnade i soffan igen. När S och Dennis tröttnat på tv spel slängde vi på ett Once Upon A Time ( v ä r l d e n s bästa serie) och avslutade kvällen med.

En helt enkelt perfekt vardag. :) Jag gillar att vara mig just idag! (fråga mig igen om några dagar då självdisiplinen sviker och jag latar mig istället för att tvätta städa måla och diska ;) hihi)

(Gammal bild från Miljödyket på Smögen 2010)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar