tisdag 3 april 2012

Vår-trötthet?

Känns just nu lite som att luften går ur mig när jag stänger dörren om mig hemma efter jobbet. Jag tar på mig S tjockaste tröja och myser ner mig i soffan bland filtar och kuddar.. Önskar att klockan ska gå fort så jag får gå och lägga mig... Inte riktigt likt mig. Men man kan inte alltid vara på topp. Så äre mät.

Det kanske vänder efter den kommande lång-helgen :) 4,5 dagars ledighet väntar snart.

Jag är rädd för att min "slöhet" är början på en rejäl förkylning el något annat fuffens som kommer blomma ut när kroppen vet att den inte ska till jobbet på fyra dagar... Brukar ha den fiina oturen att bli sjuk när jag är ledig.

Klockan är nu sovdags . Yes. :)
Hoppas på mindre konstiga drömmar i natt. Föregående drömde jag att kroken på virknålen som jag använder när jag drar upp slingor i hätta på kunder gick av... Jag tog en ny, prövade, och även på den var kroken borta... Och nästa .. Och nästa... Tillslut hade jag inga fler ...Något drömtydningsproffs som har en teori . Feel free to speak.

God natt!

P.s I Thailand kunde man köpa grillade majskolvar över allt. Jag älskar det. Men det är f*n inte lätt att äta majskolv glamoröst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar