måndag 16 januari 2012

Dåligt med ups

Jag vet... Men den stora anledningen är faktiskt att jag inte vet vad jag ska skriva... Och jag har ingen ångest över det :) för det här är min blogg och jag som bestämmer. Haha

Men.. Nu sitter jag här och skriver iallafall. Och ni ska få veta varför.

För att jag har en fantastisk människa i mitt liv som skickade sms till mig häromdagen och berättade att hon nu följde min blogg och väntade på en uppdatering.

En fin, fin människa med ett jätte stort hjärta som funnits, och finns, för mig sedan dag 1.
Som fyllt min uppväxt med varma minnen ( och gör fortfarande) att se tillbaka på och som jag nu i vuxen ålder ( eller... Kallas 23 vuxen ålder?!) håller av som en kär vän.

Nu har du en uppdatering att läsa, världens Bästa Moster Lotta!!!! Jag saknar dig , vi ses snart! :)

Puss och Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar