måndag 30 januari 2012

Resfeber

Kan man ju ha när man snart ska i väg på en resa... Men inte jag inte...

Igår försökte jag framkalla lite resfeber genom att börja packa... Nääähä. Det kom inget... Men det är väl ganska bra egentligen... Men jag vill få mig själv att inse att vi åker till Thailand på söndag. På söndag. På söndag. Nej det händer inget.

Men väskan är packad. Det är ju bra. Nu har vi bara lite andra förberedelser kvar. Ladda Ipaden med filmer och serier. Ipodarna med bra ljudböcker. Tips mottages gärna. Men kom ihåg min kravlista på böcker som ni kan läsa om tidigare på bloggen.

Har för övrigt hittat en ny genre böcker jag gillar. Historiska romaner. Läser just nu en serie bestående av tre böcker (Brännmärkt, Förföljd, Befriad) av Catharina Ingelman-Sundberg. Fantastiska. Handlar om en modig ung kvinna på 1390-talet. Utspelar sig till mesta dels i Stockholm men även i Lübeck och på Östersjön. Det är lagom blodigt, lagom spännande, lagom romantiskt och MYCKET sjörövare och pirater . DET gillar vi meeera sjörövar-fabbe. :)

I Lördags grillade vi korv och åkte pulka. Mycket trevlig tillställning.

Igår var jag och Emma en sväng i Skövde. Jag hem med en mössa.
En Is-BF så att säga. Himla tjusig tyckte jag. Vad tycker ni ? :)

Nu ska jag beställa grejjer på taxfreen. Kanske dimper resfebern över mig då ?! Återstår att se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar