tisdag 17 januari 2012

Mitt Hår-År 2011

Under året som gått har jag passerat många människor jag känner, hejjat och dem har tittat konstigt på mig i 5-10 sekunder innan det kopplar för dem vad de är för skum människa som hälsar på dem :)

Jag har för första gången i mitt liv blivit blondin. Men mycket annat har hunnits med.

Svart--> Lila --> Brunt --> Mörkblond --> Blond ---> Mörk koppar-brun --> Mörkblond --> Blond

Jag har samlat nästan allt på bilder och nu ska ni få se hur jag sett ut under 2011.
Som ni märker har jag lite svårt att bestämma mig så lämna gärna en kommentar om vad ni tycker passar mig bäst! :)



Januari 2011


Februari 2011



Mars 2011


April 2011



Maj 2011



Juni 2011


Juli 2011







Juli 2011





Augusti 2011



September 2011



September 2011




Oktober 2011





(Under November månad insåg jag mitt stora misstag "koppar-brunt"
och började ljusa upp håret igen. Tack och lov finns inga bilder på detta, hihi)



December 2011




The End




Nytt År. Nytt Hår.   :)

Idag ser jag ut så här. 


2 kommentarer:

  1. Maj-frisyren är jätte fin!! :) men du är en sån som passar i alla typer av frisyrer och färger :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har Anna och vilka fina kort på dig och alla frisyrer. Du är ju jätte snygg i alla. Kram Lotta

    SvaraRadera